Açıklamayı bilerek öyle yazdım 😂😂😂😂Kızlar biliyosunuz ben cinsiyeti çok geç öğrendim 23. Haftadam da detaylı ultrosan da öğrendim. Daha önce gittiğim doktorum tahminde dahi bulunmamıştı. Fakat kafam genede karışık detaylıda kız bebek dediler şimdi ilkkez öğrendiğim için tereddüt ediyorum detaylıdan sonra normal rutin kontrolde cinsiyet değişikliği oluyomu 🤣.