Baltanem Kızlar 2. Gebeliğim 3 aylık olduk karnım belirginleşmeye başladı bile 2. Gebelikte daha mı erken çıkıyor anlamadım 😂
nununundunyasi Baltanem evet vücut hamileliğe alışkın olduğu için o hissi biliyor ve büyümesine hemencik izin veriyor 😌
1prensesannesi__ Baltanem 6 ayligim ama yarin dogurcak gibiyim benimde 2. Gebelik kendimde kiloluyum erken cikmaz sandim kilodan ama 2. Aydan beridir ortada 😁😁
Gizemyksel Baltanem benimde ikinci gebelik iki aylık ama dört aylık gibi çok tuhaf ve kaymasını bulundygu yeri hissediyorum 🤭
Baltanem nununundunyasi şaşırdım ya ilk gebeliğimde 5. Aydan sonra net belirginleşmeye başlamıştı bunda erken geldi bana
nununundunyasi Baltanem doğrudur canım dediğim gibi kaslar artık büyümesi gerektiğini biliyor ve gerekeni yapıyor 😌
Nur1806 Baltanem kesinlikle 2.gebelikte erken çıkıyor benimde 12 de belirginleşmeye başladı. İlk hamileliğimde 7.ay danca anlaşılıyordu😅 Şu anki göbeğimle doğuma gitmiştim ilk hamileliğimde😬
umycnr94 Cnm bende aynı düşünüyorum ikincide hemen çıkıyor oğlumda 7 aylıktı yeni yeni cikiyodu şimdi 11 hftalik herkes soruyor hamilemisin dye 🤦 anlamadım yani
yaasemin Baltanem benımde öyle 17 haftalık 6 aylık gebe gibiyim ilk de öyleydı ama seviyorum çıkmasını 😍