ZeyHus33 Kızlar bebeğim çok kasıyor kendini normalmi bı yere toplanip Sertlestiriyor karnımı o an kalbim çok hızlı atıyor elliyorm Bı kenarda Toplanyor 29+1 günlük daha baş geliş Dedi doktorum genelde kasıgımda toplanyor
cakebabe ZeyHus33 iki gün önce acile gittim sertleştiği için nst ye bağladılar sancın var dediler ağrı falan birşey de hissetmiyordum yatış önerdi evde dinlenmek istedim 26 haftalığım bende sertleşme oluyorsa acile gidin rahim ağzını da kısaltıyor diye biliyorum sertleşme
H-ckerana ZeyHus33 Bende 16.haftadan beri oluyor ikiz gebelik.24 haftalık olduk hala aynı.ama sık olursa gitmek gerekmiş.
ZeyHus33 cakebabe valla bakalm blmiyorm bugün Bacak aralarım ağrıyor Ya dün çok yoruldm Anlamadm valla