YeniAnne55 2kilo 140grmız 2 3gundur kasıkta agrım vardı doktor göbeğin iyice sertleşmiş erken doğum olabilir dedi istirat et bol bol dedi doğsa yaşar ama küvezde kalır bir müddet dedi hayırlısıyla zamanında gelir insallah🙏
Prensesimiz İnsallaah sonuna kadar gider.benimde karnım sert ve sağ bacağıma vuruyor yürürken zorlanıyorum .33 hafta da kaç kiloydu bebeğin