Hilal_1905 canım benim doktorum 3 ay korun dedi.. doktorum ne dediyse onu yaptım ona göre bı kaç ilaç verdi ve sonra muayene etti yumurta olgunlasiyor folik asite başlayalım dedi eğer adetin gecikirse bayramdan sonra gel demişti ve öyle de oldu gecikti.. bence bekleyin rahim kendini toparlasin hormonların düzelsin sonra yine oluyor ama acele etmeyin 3 ay müsade edin kendinize