Ağrı ile hastaneye gittim idrar tahlili verdim. Kum döktüğümü söyledi doktor. Onun icin ilaç verdiğini söyledi kullandıktan sonra kasık ağrısı mide bulantısı istiğfar durumu oluyor aynı durumu yaşayan varmı ilacın bebeğe bi zararı varmıdır? Bilgisi olan yazabilirmi?