Lavis Selam anne arkadaşlarimm, ben 6. Haftamin başındayım geçtiğimiz haftadan beri acaba boş kese dolmuş mudur diye heyecanla bekliyorummm ve bugün gördüm dolmuşşş aranızda sabirsizlikla bekleyen annelere güzel enerji olsun diye yazıyorum bunlariiii 😍😍
sacmalamakizim Lavis 6+2′yim dün gittim kese var Allah’a şükür, 10 gün sonra bebişi görmeye gideceğim. 😍
Figenkrts Lavis bende 6 haftalık hamileyim bugün kontrolde keseyi gördüm hatta iki kese var ikisinde dolu 🥹
2727dfne Lavis ya ne güzel bende âdete göre 7+6yım ama ultrasyona göre 5+6 göremedim ama 2 hft sonra gel dedi ayın 20si dogum gunum kalp atışını duymaya gidicem bana güzel bi hediye olucak😃
Lavis ezgiunal ay resmen günler varmış aramızda yahu benim kalp atışını doktor gördü zorlamak istemedi çok küçük diye bir sonrakine rahatlıkla duyarsiniz sizde dedi 🙂
sacmalamakizim Lavis Amin inşallah 9 ay nasıl geçecek bilmiyorum, 2. Olmasına rağmen hâlâ heyecanlı ve sabırsızım. 😂
Lavis Figenkrts az önce ben sizeee yorum attım galibaaa 🥲🥲 ayy tekrar hayırlı olsun diyeyim buradan daaa
Cnserdm Figenkrts bizde 6 haftalığız çift yumurta ikizi 🥹 hepimize hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelsinler ♥️
Sevvalaydin Figenkrts ben 5+4 dün beta 4800 çıktı ikiz mi sizinki o yüzden betayı sordum bana çok yüksek geldi gibi benimki ama ultrason henüz gitmedim
Figenkrts Sevvalaydin aa evet baya yüksekmiş şimdi ikiz gebelikte beta yüksek oluyorum bilmiyorum valla e nabızdan baktım ama beta değeri görünmüyor
Sevvalaydin Lavis bugün 5 bin olur dedi doktor cevremdekiler hep 5 haftalıktım 500 1000 arasıydı diyor bizim bebek uçuyor galiba dedim😂😂
Lavis Sevvalaydin ay benim bebekte sonraki muayenede çift mi çıkacak dersiniz nasip tabi ki cokkk gözüm korkar yahu 😂