Ebrua canım ben GATA ya gidiyorum doktorum Prof. Dr. Özlem Evliyaoğlu çok memnunum daha iki kez muayene oldum ama kendisi iki düşüğüm olduğu için kan sulandırıcı iğne başladı bana şuan için çok rahat çok da tatlı bir doktor. GATA min genel olarak tüm kadın doğum doktorları işinin ehli kişiler öneririm