Minnakbiri hamilelik sürecini negatiflerle geçirmeyin arkadaşlar, doya doya yasayin. Bu surecte zaten moral her sey. Yiyin için gezin eğlenin. Yasadigin surec gayet normal sürekli gögüsler şiş olmaz, sürekli kasik agrisi yasamazsin, yürüyüsleriniz olsun. Tadini cikarin, direk düser mi endişesi yaşamayin. Çevrenizin negatif yorumlarini dinlemeyin. Hamilelik haberinizi alip sevineceginiz yerde direk düşer mi endişesi yaşaniyor. Akliniza bile getirmeyin, dedigim gibi moral her sey 🤍