prens_prenses_annesi Allah korusun, kötü düşünmeyin. O haftalarda hareket v.s. de henüz hissedemediğimiz için ben de endişeli idim, hepimizde oluyor sanırım bu tarz endişeler, iyi düşünmeye çalışın, evham yapmayın. İleriki dönemlerde inşallah hareketlenince çok daha iyi hissedeceksiniz.