aaybukeugurlu 35+4’deyim kaburgalarım çok ağrıyor,nefes alırken ve öksürürken dahi zorlanıyorum.Bu durumu yaşayan var mı?
Ceylano aaybukeugurlu canım benimde o haftalar çok ağrıyordu ılık duş alıyordum ben iyi geliyordu yoksa çekilmiyor uyuyamazdim ben
Suleertugral aaybukeugurlu ay bi tek bana oldu zannetmiştim sanki kaburgalarımın üstüneçöküp ezmişler gibi bi ağrı 31 haftadayım ne yapsam geçmiyor derin nefes bile alamıyorum
aaybukeugurlu Ceylano ay bende aynı sorunu yaşıyorum geceleri ağrısına uyanıyorum dönerken özellikle çok batma oluyor 😔
aaybukeugurlu Suleertugral dayak yemiş gibiyim 😂😂 öksürürken ya da hapşırırken bile nefesim kesiliyor normal demek ki 🤔