Senapzb Benim normalde de tiroid problemim olduğundan sürekli gözetim altındayım. Geçen ay 1.50den 6.48 e çıktı. Şu an 2.46. Düşmüş ama yine çıkacağından ilacı bi tık daha arttırdık. 15 gün sonra tekrar tahlil :) vere vere kan kalmadı. Ama sıkmayın canınızı yeter ki önlemini alın.