
Kızlar adetime 8 gün var. Aşırı derecede akıntım var ve kasıklarımda adet ağrısı gibi hafif sancılarım var. Evde normal testim yok. Akıntım olduğu için enfeksiyonum olduğunu düşündüm. Bu arada ayın 30da pik günümdü ve değerlendirdim. Şimdi antibiyotik içmeye başlayacaktım akıntım için. Normal test olmadığı için ovülasyon yaptım. Emin olamadım 2. Yi yaptım. Ve 2 saat içinde de sıvı tüketmeme rağmen böyle cıktı sizce yine mi çatlama anlamadım ben??