Meryykb01 Kızlar gebelik döneminde eşim ayak tırnaklarımı kesti ve bir çoğu batık oldu çoğunu hallettik ama baş parmağın yanındaki kökten batıyor naptıysak hallemedemedik çektirmeye korkuyorum kuaförde bi kaç seansla halledilir mi sizce yaşayan oldu mu
Zeyneppx Meryykb01 ay çok zor oluyor o benim yeni iyileşti sisti mi morardı mı benim iltihaplanmisti krem vardı bende sürdüm geçti şükür geçmiş olsun canım inşallah geçer ne yapılır hiç bilemiyorum bende çok oluyor batma tırnağı kaldırıp batan yeri temizliyorum çok can yakıyo ama 🥺
miavega Meryykb01 kara merhem diye bir şey önermişti eczacı. Üstünde Hakay İhtiyol yazıyordu benimkinin. Onu sürüp sarmıştım birkaç gün. Baya hızlı iyileşmişti
Meryykb01 Zeyneppx karnından nasıl görüyorsun canım batık çıktı mı peki nasıl çıkarmayı başardın battığı yerden üstte miydi kökte miydi?
miavega Meryykb01 o krem iltihabı akıttıktan sonra benim tırnağım uzadı uzadıkça düz bir şekilde kestim kenarını kavisli yapınca batık olmuştu.