Clem 6+2 deydim bugün kanamam vardı ağrıyla birlikte doktora gittim kese ve bebek iyi görünüyordu kese içinde veya dışında kanama yoktu yani öyle dedi doktor. Progestan iğne yapıldı 2 doz ve fitil verdi sabah akşam kullan dedi. Eve geldim saat 5 den 9 a kadar regl sancısı gibi çok şiddetli olmayan ağrım vardı kanama hala devam ediyordu. 9 gibi büyük bir şey geldiğini hissettim ve baktığımda beyaz et parçasına benzer büyük bir parça gördüm. Maalesef düşük yaptım bebeğin kafası göz çukuru hatta kol kısımları belli doktor gösterdi fotoğrafını çekmiştim. Baştan beri içim bir türlü rahat etmiyordu kalp atışını duyayım da bi rahatlayayım diye gün sayıyordum. Nasip değilmiş
ssevilmommy Clem hayırlısı böyleymiş lütfen üzülmeyin. Düşükten sonra saglıklı bebeğine kavuşan anne çok♥️
Fatmauzun_ Clem hiç üzülmeyin ben de iki düşük yaptım aradan üç ay sonra kızıma hamile kaldım şu an beni emiyor😂😂
Gizem1504 Clem bende 6+4te düşük yaptım parça geldi kese şeklinde nasip değilmiş demek kendinizi üzmeyin sağlıklı ve hayırlı zamanda nasip olsun1🩷
tgb0104 Hayırlısı böyleymiş, kısmetten ötesi yok, size ne kadar üzülmeyin desekte boş farkındayım ama güçlü olmalısınız 💕
Fatmauzun_ Fatmauzun_ gülme emojisi yanlış oldu kusura bakmayın yani dediğim gibi hiç üzülmeyin şu an altı haftalık hamileyim daha ben de kalp atışını duymadım bakalım
E6366 Fatmauzun_ merhaba bende 2 kez kalp durmasından kürtaj oldum sizin kucağınıza çocuğunuzu aldığınıza çok sevindim dua edin bizler içinde 🙏🏼
cLearQueen Benim de o haftalarda kurtajım var. Basın sağ olsun Allah tez zamanda sana saglıkli sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallah
Fatmauzun_ E6366 allah tez zamanda istediğiniz güzel haberlerle sonuçlandırır biraz sabır bu arada genetik testi verin isterseniz ben 2 düşük için verdim bende kan pıhtılaşması cıktı enox ve oksapar kullandım igne doguma kadar şükür kızımı aldım allahın işi ya kızım 8 aylık 6 haftalık hamileyim hemde iğnesiz bakalım allah isteyen herkese nasip etsin
E6366 Fatmauzun_ ben 1. Düşükten sonra verdim genetik temiz geldi kandada hemozigot olduğu için 2. Gebelikte oksapar kullanmıştım ama onunda kalbi durdu bu sefer doktor bebeği genetiğe gönderdi onun sonucuda temiz geldi çok şükür 🙏🏼
Fatma-1234 Clem bende aynısını yaşadım önce kanama sonra et parçası düştü tuvalette ayaklarımın dibine çok korktum ve etkilendim spontane düşüktü kürtaj yapmadılar ama psikolojini anlıyorum
Fatmadrama Bugün çok az kanamam oldu doktora gittim 6+2 görünüyordum gelişmemiş 5 haftalıkta kalmış dedi. Haftaya kürtaj yapacaklar. Yaşayan var mı