5 Gün önce doktora gitmiştim 12 haftalıktı herşey yolundaydı 2 gündür geçmek bilmeyen karın ve bel ağrım var öncesinde de yaşıyordum ama böyle sürekli değil bu resmen sancı seneler sonra oldu ilk gebeliğim tüp bebek ile oldu zaten kızlar çok korkuyorum kaybedecem diye ağlayasım geliyor sürekli