d-akb2 ben geçen gün yedim aşırı gaz yaptı hastanelik oldum 😂 etsizin bi zararı yokmuş ama beni inanılmaz şişirdi hatta bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diye apar topar gittim meğer gazdan hissetmiyomuşum 😂😂 sizde yapmayabilir, bende gaz yapan şeyleri çay kaşığı ucuyla da yesem hemen şişiyorum herkesin bünyesi farklı oluyo 🤗