Zeyna_12 ılk kızımda hep normal dogum ılerledık 35. Haftada catı muaynesı var dedı ve baya dar oldunu soledı catımın 38. Haftada kızımı sezeryanla kucama aldım zaten hıc sancım kasılmamda olmamıstı , 2. Kızımı da 38. Haftada sezeryamla kucama alıcam gecen gun dogum parasını verdık 27 haftalıgım 33-34 te dogum ıcın gun verecekmıs 🙏