Tugceibo valla annemin 9.aya kadar bulantısı olmuş ama benimki çok şükür 3.ayda kesildi. İlk başlarda bende korkmuştum. Acaba bebeğe bişey oldu da o yüzden mi geçti diye ama kontrollerde maşallah sağlıklı olduğunu görünce geçti bütün korkularım. Herkesin aynı olacak diye bişey yok yani. Kontrollerde sağlıklıysa ve bulantın geçtiyse ne mutlu sana Bol bol yemek ye herşeyden 😘😃