Mranaa cok sıkı bir diyete girdim canim sebze protein agirlikli. Mesela bir ogunumde 2 kepce corba yaninda yesillik salata yagsiz tuzsuzdu . Fazla yersem aninda sekerim cikiyordu.karnim doymuyordu ama bebis icin sabrettim.tum meyvelerkesinlikle yasakti. Mesela cavdar ekmegi yaziyordu diyet listemde seker hastalarinin yedigi ben onu bile yiyemiyordum cikariyordu seker😔 aclik hissettigimde yesil salata yapip biraz bastiriyordum ara ogunleri mutlaka yaptim 1 su bardagi yogurt mesela birkac tane ceviz. Yapmasaydi uzun sure ac kaldigimda da aclik kan sekerim yuksek cikiyordu.en azinda acligimi bastiroyordu. Genel olarak hep ayni seyleri tuketiyordum baska bi sansim yoktu malesef.diyetisyenin soylediklerinden disari hic cikmadim surec cok iyi gectigi icin doguma 2 hafta kala nerdeyse hersey normala dondu insulini de kesmisti doktorum.