@Laayla açıklıgı sen anlamıyorsun ben 39 haftalıkken gıttım nstde sancım cıkınca acıklık olup olmadıgını kontrol ettıler. Ben sancı hıssetmıyordum ama bayada sancım cıkmıstı ve geldım yattım sabaha karsı sancılarımı hıssetmeye basladım saate baktım düzenli gelıyordu sancılar zamanla sıklastı benımde nişan yada suyum gelmedi. En son hastaneye gttıgımde sancım 7 dakıkada 1 gelıyordu o zamanda muanede 4 cm acılmam vardı