Yarın 38 haftalik olcam mayısın 15 de sezeryan günü verildi haftadan haftaya nstye gel denildi fakat yarın tam Bi hafta olacak gitmesem olurmu zaten dogumum yaklaştı önümüzdeki çarşamba doğum icn gideceğim bilemedim gitmelimiyim ne yapsam sıkinti olurumu bilemedim fikriniz3 ihtiyacım var ne yapmaliyim