Maalesef gebelik şekeri çıktı. Sonrasında kan şekerim düzene girsin diye diyete başladım ne güzel düzene girdi diye seviniyordum ki akşam iki kepçe nohut ve yağsız salata ve bir dilim watsa ekmek yedim ve tokluk 161 çıktı şok oldum bebeğim için endişelendim şimdi de suçluluk duygusu hissediyorum😣 zararı olmamıştır umarım tekrar düzene sokabilirim😣😣