Benimcanimoglum_55 Kızlar kalkarken yürürken sol kasıgımda batma gibi bişey oluyor doktor orda ayakları bar baskı yapıyor dedi ama sürekli böyle mi olacak. İlaç filan da vermedi yaşayan var mı bu haftalarda özellikle gün sonu gece oluyor yorulduğumda artıyor..
Esrashshshssh Benimcanimoglum_55 benim sywn aynısı 21deyim ve kasiklarim sanki adet olacam ama benim tam normalde adet günüm her ay böyle ağrı oluyor Sizjn de adet günü zamanları olmus olabilir
pinariceee Benimcanimoglum_55 bende forumda bunu arıyorum 21+2 yim bnde sol kasık hep ağrıyodu her gittiğimde bebeğin ayakları orda olduğu için oluyo dedi doktorum ama dünden beri hem batma hem sızlama var doktorum rahim genişlediği için olur dedi ama korkuyo insan yinede yaşayan var mı acaba 🤔