Bebeğim 16 günlük. Hâlâ lohusayım. Benim için ilk on gün kabus gibiydi. Lohusa sendromuna yakalandım. İlk 3 gün sütüm gelmedi de diye ağladım. Sonra bebeğim sarılık oldu diye ağladım. Sonra kan uyuşmazlığı varmış bebeğimle aramda ona ağladım. Günde 10 15 kez ağlıyordum. 1+1 evde 9 kişi kaldık. Bırakın odamdan çıkabilmeyi yatağımdan kalkamadım. İnsan kalabalığından ötürü. Daraldım bunaldım ve hislerimi sadece ağlayarak ifade edebildim. Umarım herkes güzel bi lohusalık geçirir. Şuan çok iyiyim şükür