Muallimeniz 39 dan sonra bebek kanala girer mi kızlar doktor gitmemiş pazartesiye kadar bekleyelim sonra bakacağız dedi pazartesi 40 +1 olacağım 🙄
irem88 Muallimeniz 3 tane doğurdum hiç girmedi hep doğum sırasında giriyor benim normal doğumla doğurdum bide doğumşarımda çok rahat oluyor çok şükür takma kafana kanala girmedi diyede sakın doktor sezeryan derse kabul etme
Muallimeniz irem88 etmedim de korkuyorum biraz suni sancı alırım sonra sezeryan olmak zorunda kalırım diye