irem4556 Annelik_yolunda Devlette gidicem ilk kadın doğuma gittim kadın doğum perinotoloji bölümünü açıyor sonra ordan randevu alıp oraya gidiyorsun
Annelik_yolunda irem4556 ben ilçede yaşiyorum ve merkez hastanesinden kadın doğuma randevu alıcam . Perinatolojiye sevk edince perinatolojiden tekrar randevu mu alınmalı. Evim merkeze uzak iki sefer gidip gelemiyorum
irem4556 Annelik_yolunda malesef ilk kadın doğum sonra kadın doğum o bölümü açıyor size onun sonrası 182 den perinotolojiye randevu alabilirsiniz
1Ali Sude41 22mayısta yaptırıcam inşallah, seydegül hanıma randevu oluşturdular . Kadın doğum yapmıyor diye biliyorum radyoloji uzmanı yapıyor