Kopisinannesii Kızlar merhaba. 33 haftalık hamileyim. Üst karın bölgemde ağrı hissediyorum. Gebelik zehirlenmesi olabilir mi tansiyonum 10 7 yüksek değil ödem vs de yok. Aynı durumu yaşayan var mı?
NurZenkin Kopisinannesii zehirlenmede aşırı derecede ağrı hissediliyor ayak el ve bacaklarda şişme meydana geliyor idrar köpüklü oluyor ve tansiyondan ötürü gözlerde bir şey çakar gibi şeyler görmeye başlıyorsun
sunashn50 Kopisinannesii şuan bende öyleyim gerilince daha çok ağrıyor bükülerek yuruyorum bi anda oldu sizinki de oyle mi 32+0
Yasminnnnn Kopisinannesii Tansiyonun normalse zehirlenme olmaz canım zehirlenmenin en baştaki belirtisi tansiyon yüksekligidir
Kopisinannesii NurZenkin bebek dönüyor da kaslarım geriliyor olabilir mi sebepsiz yere ağrı olmaz diye düşünüyorum
Kopisinannesii sunashn50 evet bir anda oldu hiçbir şikayetim yoktu en son 5 gün önce gittim doktora. Sanki karnımı bi yere vurmuşum gibi bi ağrı dokununca ağrıyor Uzanınca biraz rahatlıyorum