Hanımlar 27. haftada kasılma yaşamaya başladığım icin doktora gittim açılma vs yok ama doktor yinede ilaç verdi kasılmaları engellemek için Endol diye bir fitilmiş kullanan var mı? Hamileliğin son 3 ayında kullanmayın falan diyor ama ne yapim bilemedim