Her doktor kontrolümüzde makat gelişti hala da öyle , 2300 gr olmuşuz , kafası biraz önden gidiyor 2-3 hafta önde olduğunu söyledi doktorumuz. Tecrübeli annelere sorum şu ki makat geliş olup azıcık da kafası büyük olan bebişleriniz son haftalarda döndü mü acaba , yoksa bana sezeryan yolu mu gözüktü şimdiden ☺️