Kızlar selam 36+3 hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı . Doğum sizce ne zaman olur 40 bulur mu dedim alttan muayene ederim net olmasa da ortalama bir şey söylerim dedi haftaya cuma gideceğim 37+5 olmuş olacağım. Bu haftalar da yapıp ondan sonra ne zaman doğurdunuz? Çünkü oğlum da 39+2 de alttan muayene etmişti ertesi gün doğumum olmuştu bu erken olmaz mı ya