Dra1 8 aylık hamileyim bugün adet olacakmış gibi bir ağrı başladı doğuma yakın normal mi yaşayan varsa yazabilir mi lütfen
Selinmoon Dra1 benimde olmuştu bir kere enfeksiyondan dolayı olmuş . Ama düzenliyse doktorunla görüş .
Dra1 Ozdemirinannesi- 31+4 daha önce az ağrı geliyordu kısa sürede gidiyordu bugün 3 4 saat oldu adetmişim gibi ağrıyor
Ftmtsdmr Böbrek büyümeniz varsa da tuvaletiniz gelince sanki doğuracak gibi sancı oluyor ta ki tuvaleti yapana kadar çok kötü bişey son ayımdayım bende ilk oğlumda da oldu bunda da özellikle geceleri çok fena oluyor doğum sancısı zannediyor insan