Busraasaf Hayırlı akşamlar anneler..💙 29.haftaya girdik oğlumla Martın son haftasına Doğum görünüyor.Ellerimle ayaklarımda şişmeler oluyor.Sizinde oluyor mu?
Ssa Busraasaf evet 30.haftadayiz bende de yeni başladı her zaman degil ama bazen akşamları şişiyor ve kaşınıyor
Gamzebzk06 Busraasaf aynıyız benim de 25 mart diyorlar doğuma :) ama ellerimde ayaklarımda daha başlamadı şişlik sadece sabahları uyandığım da yüzümde Bi kaç saat sonra normale dönüyorum onu anlamadım ben de :)
Deletedmom001 Busraasaf bende 28+6 yım yarın 29 haftalık olacağız inşallah bende şişme değil de ayak yanması var özellikle de geceleri yatarken oluyor 😞
Gulcan5355 Canım olabiliyor bende erken şişenlerdenim ayaklarını yüksek tut dinlen.genelde tiroit veya tansiyon hastaları erken şişer derler bir de çalışanlar
Busraasaf Gulcan5355 ayaklarımı tuzlu ılık suda bekletip dikiyorum ayaklarımı o zaman iniyor inşallah bi sıkıntı çıkmaz sanırım hiç tuz yememeliyim
Gulcan5355 Busraasaf mesela ben hiç öyle yapmadım ilk gebeliğimde de çok şişmiştim yaz olduğu için şimdi kış gebesiyim yine şişiyorum demek ki vücut yapısı ile alakalı
Busraasaf Zeliha66 inşallah Pazartesi Ebeye cuma doktoruma gidicem konuşucam bu durumu teşekkür ederim cevabın için 🤲💙
Gulhan2692 Canım benimde olmadı şükür 32. Haftaya giricez yengemde hamile onun da 20.haftalarda başladı ayaklarında dizlerinde şişmeler ağrı yapıyomuş doktoruna söylemiş magnezyum eksikliğinden kaynaklanabilir diye ilaç vermiş istersen bi doktoruna danış yinede 😘