Kızlar öncelikle Merhaba , fikirlerinize ihtiyacım var .
Kızlar ben geçen ay geçmeyen dış ağrım için antibiyotik iğne kullandım ve reglim 4 gün erken oldu yani 22 Nisan da oldum ve 29 Nisan da bitti . Bugün sol kasigimda ve rahmimde dolgunluk var ve 2 kere de vajinamda batma hissi yaşadım. Sağ bel boşluğum da hafif batma şeklinde his var ama bir geçiyor tekrar başlıyor. Lavaboya da bugün her zamankinden fazla girdim. Yani şu son 4-5 saat içerisinde 3 kez girdim . Reglime daha 14 gün var . Vücudum da bir ateş basıyor bir üşüme geliyor ama genel de üşüyorum özellikle ayaklarım. 3 gündür de akşam üstü 15:00 gibi uykum geliyor ama uyumamak için başka şeylerle ilgileniyorum . Bir de bugun ozellikle vajina bolgemde islaklik hissediyorum bakiyorum bir sey de yok . Korunmasız ilişkim olmadı Eşimle eğer ki hamilelik oluştuysa Bize Sürpriz olacak . Sizce neden oluyor bu belirtiler ???