Merhaba arkadaşlar bugün tam 5 günlük anneyim darısı bekleyenlerin ve isteyenlerin başına inşallah🥹 39+1de çatı darlığı ve açılma olmamasından dolayı sezeryan ile doğum yaptım. 5 ay düzenli hamile pilatesine gitsem de maalesef vücudum normal doğuma uygun değilmiş. Epidural oldum çok guzel geçti dikişlerim hiç ağrımıyor diyebilirim tek sorunum boyun ve sırt ağrım. Ameliyatta sürekli saate baktım sağ sol yaptım boynum cok kötü tutulmuş bazen kitlenip kalıyorum size tavsiyem kesinlikle rahat bir şekilde sabit kalın kendinizi kasmayın sağa sola dönmeyin en önemlisi bu bence. Sormak istedikleriniz varsa yanıtlayabilirim🩷