Reglim 5 gün gecikti. Dün evde test yaptım ve pozitifti. Bugünde kan tahlili verdim. Değer 9774 çıktı. Regl ile hesaplayınca 5 haftalık olması gerekiyor. Değer bu kadar yüksek çıkınca şaşırdım. Değeri böyle çıkıp ikiz gebelik yasayan var mı? Veya böyle olması ikiz gebeliğe bir işaret mi sizce