Alparslanmom__ düzenli cihazla ölçüm yapılmıyorsa gerekli şeker bebek için çok tehlikeli bir durum Allah korusun bebek ölümüne kadar gidiyor bu durum ilk oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım şekerim çıkmamıştı ikinci oğlumda da şeker yüklemesi yaptırmıştım şekerim çıkmıştı ve doğuma kadar diyet yapmıştım üçüncü oğluma hamileyim büyük ihtimalle şekerim çıkar diye en başından beri ara ara ölçüyordum şekerimi cihazla 22 haftaya kadar sadece 6 kilo almıştım ne su fazlalığı ne bebek iriliği vardı hiç bir belirtim yoktu açlık tokluk şekerim normal çıktı hastahanede 3 aylık şekerim de normaldi hala da normal çıkıyor ama şekerim çıktı bu gebelikte düzenli şeker takibi yaptığım için şeker yüklemesi yaptirmadim 23 ten beri diyet yapıyorum 32+3 haftalık hamileyim