12+5 haftalık gebeyim 12 haftalıkken gittim doktora kötü bir şey yoktu ama son 3 gündür bende geçmeyen karın bel ağrısı yaşıyorum sanki böyle adet ağrısının sökülememesi gbi rahim ağrısı nasıl oluyor kızlar kalbi durmuş olabilir mi diye çok korkuyorum