miranmiran1306 sanırım şunu demek istiyorsunuz ikili veya üçlü için doktora gittiğiniz gün, doktor ultrason muayenesinde cinsiyeti de görüp söylemiştir. Yoksa bu dediğiniz tarama testlerinin cinsiyet ile bir bağlantısı yok. Fetal DNA yaptırırsanız sonucunda cinsiyet belli oluyor ama Türkiye’de fetal DNA sonucuna göre cinsiyeti söylemeleri yasal değil, yaptırdığınız labaratuvar söylemiyor ama kendi doktorunuz fetal DNA sonucunda çıkan cinsiyeti söylüyor genelde.