Belirli aralıklarla uçakla 2 seyahat gerçekleştireceğim. X ray cihazından geçmek yada x ray cihazının yanındaki banttan eşyalarımızı geçiriyoruz ordan eşya geçirmek filan herhangi bir sıkıntı yaşatır mı radyasyon açısından ? Daha önce uçak yolculuğu tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim