merhabalar sata gör 5+0 gebeyim bugün dr gittim kese duzgun güzel yerlesmis güzel görünüyor dedi ama baska bisi soylemedi karından baktı 2 hafta sonra gel bebeği goruruz dedi 0.85 cm ne oluyor gebelik kesesi boyunda kac hafta oluyo onuda soylemedi endiselendim ilk bebegim kalbi durdu kürtaj oldum bu ikinci gebeligim endişeliyim o yuzden