BurcuY canm ben geçen ay gittim heryerne baktı tam hatrlamıyorum ama yarm saat falan baktı bütün organlarına parmaklarına varana kadar baktı gösterdi bak bu parmakları falan dedi hatta korfon yüzünnün önüne gelmişti burnu yamuk çıkmıştı resimlerde dedim nye böle korkmayın yamkluk falan yok kordondan dolayı öle çıktı dedi elleri yüzünün iki tarafındaydı hiç indirmedi düZgün olmasada foto çıkarttı hatta şımarık çekmedi elini falan dedi çok iyi doktordu ben çok bayıldım kendi doktorumdan bin kat memnun kaldm yani merak etme sıkıntı olsa sölerdi demekki sorun yok hiç strese sokma kendini benden önceki benden daha az durmuştu mesela öyle örnek vereym