saadetasln Kızlar normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım dayanamadım test yaptım silik çıktı sizce hamile miyim? Çok heyecanlıyım napacağımı bilmiyorum ☺️
myavocado saadetasln silik de olsa ilk beş on dakikada beliren çizgi çıktı ise genelde pozitif oluyor
anneliktadi Testler bazen yalancı pozitif verebiliyo ama genelde silik de olsa gebelik oluyor. Fotoğrafını star mısın testinin