Benimde yarın reglimin 3.günü femara başlayacağım 5gün kullanacağım sabah akşam. Sizin ne şekilde olacak?
3 ay klomen kullandım, 1 ay ara verdim. Bu ay ilk defa femara kullancam bakalım/ inofolic combide kullanmaya başladım ayrıca bu ay. İnşallah olur hepimizin🖤🙏🏻