Mugemurside1 Beybiik benimde varmış hamile olduğumu öğrendikten birkaç hafta sonra öğrendim. Detaylı ultrasonda doktor küçük olduğunu söyledi. Normal doğuma engel değil dedi.
Beybiik Mugemurside1 benimki biraz büyümüş bende hamile kalınca öğrendim gebeliğe çocuğa bi sıkıntısı oluyormu bilginiz varmi aceba .
Mugemurside1 Beybiik burda araştırmıştım çocuğa sıkıntı olmuyor ama Rahmi kapatıyorsa normal doğum olmuyormuş sanırım. Birde miyomun yeri önemli.