Merhaba, geceden beri ara ara ağrılarım var. 35+2deyim. Ebe anlatmıştı düzenli olması gerekiyor doğum başlaması için. Doktorum da sadece ağrı olursa diye vurgulamadı ama hareketsizlik, kanama, akıntı olursa acile gel demişti. Yarın da kontrolüm var diye bugün gitmedim. Normal midir bu kadar ağrı olması? Bir de açıklık yaşanırken fiziki olarak hissediyor musunuz yani affedersiniz ama vajina bölgemde tuhaflık hissediyorum. Stresli bir günümdü acaba tamamen stres kaynaklı mıdır? Kusura bakmayın rahatlayabilmek için soruyorum her fırsatta doktora soramıyoruz malesef