Bugün kontrolümüz vardı çok şükür herşey yolunda ancak Dr suyu biraz fazla üst sınırda ama detaylı da daha net anlaşılır dedi ileri ki haftalarda şeker testi de yapıp bakarız dedi korkulacak bişey yok şimdilik dedi ama bilemedim aynı durumda olan var mı acaba , önceden çocuğun suyu az mı azalacak diye stres yprdım çok su içiyorum, su içmenin etkisi olmaz dedi korkma dedi ama bilemedim 🤔 18+6 yım ama 19+3 çıktık 😊