kardelen54 Kızlar benim bebek 12+5 oldu cumartesi gittik kendi Dr bir ay sonra dedi ama ben çok merak ediyorum ya artık rüyalarıma filan girmeye başladı devlet hastanesine gitsem acaba bakarlar mi?
Hyryaytn9004 kardelen54 bebeğimin cinsiyeti belli ama prosedür gereği diyemezlermiş çok saçma geldi bana da ama söylemiyorlar bende özele gideceğim.
Dilarac Devlet aldırma riskinden dolayı 16 öncesi söylemiyor diye biliyorum iyi bi doktora gelirseniz belki
Beyzakeles kardelen54 bana 12 de tahminde bulunmuştu haftaya 16 da tekrar gidicem inşallah netleşir ama doktora göre degişiyor söyleyip soylememesi😊
Oznur_06 kardelen54 devlette o haftada anlamadı benim göstermedi kendini kıza benziyo dedi 16 da gittim tekrar erkek dediler
Fatma-1234 Bende 14.2 bugün devlete gittim 16 da gel dedi makinalarıda güzel ne bekletiyorlar bilmiyorum
kardelen54 @Fatma-1234 bende anlamadım ya bazı doktorlar 12 haftada söylüyor bizimkine sordum direkt 1 ay sonra dedi hiç tahminde bile bulunmadı