Aysenuer ya yer kaplamaması güzel, ben de çamaşır sepeti var katalanir çok rahat kullanıyorum üç senedir, ama annemin evinde su kovasi var katlananlardan su dolu iken katlanıp devriliveriyor, çok fena. Bebek bastırsa kenarını filan hemen devrilir sular akar her yere. Benim banyom baya küçük ilk zamanlar mecburen odada yıkarım o yüzden güvenip alamadım, evi su basar valla.