Kızlar kusma,karın ağrısı vs yok(leke,kanama yok şükür) göğüs ağrısı ve uykum var.7+1 de bebek görünmemişti pzt tekrar gidicem dr ama içim rahat.Sizce normal mi var mı benimle aynı olanlar.Kendimi hamile gibi hissetmiyorum bebeği görmeden de emin olamicam moral istiyorum :((